مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
اردیبهشت 18, 1402
مدیریت بازاریابی – دکتر نسرین دانائی
اردیبهشت 18, 1402

روش های سنجش و تحلیل فرهنگ سازمانی

فرهنگ سازمانی شیوه انجام گرفتن امور را در سازمان برای کارکنان مشخص می کند،

ادراکی یکسان از سازمان است که در همه اعضای سازمان مشاهده می شود .
بیانگر مشخصات مشترک و ثابتی است که سازمان را از سازمان های دیگر
متمایز می کند و هویت اجتماعی هر سازمان را مشخص می کند.

 

Download pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 16 =