مهارت های ارتباطی مدیران
مرداد 9, 1402
مھارت ھای اجتماعی
مرداد 9, 1402

مدیریت ارتباط با مشتری

CRM
 

مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM – Customer Relationship Management ) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند.

 

 

 

DOWNLOAD PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 9 =